Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.
I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?
Vi er nå på utkikk etter en engasjert kunderådgiver som motiveres av å besvare inngående henvendelser, gi gode råd, samt tilby og selge riktige forsikringsløsninger til landbrukskundene våre.
Gode grunner til å jobbe i Gjensidige
I Gjensidige har vi jobbet med å sikre liv, helse og verdier i over 200 år. En av grunnene til at vi har lyktes i så lang tid, er at vi hele tiden jobber med å utvikle oss i takt med - og helst i forkant av - de stadige endringene i forsikringsbransjen og samfunnet ellers. Hos oss vil du være en del av et stort fellesskap som trekker i samme retning mot et tryggere samfunn for alle, hvor du kan være stolt av at vi gjør mange konkrete grep for verden rundt oss.
Hos oss vil du bli en del av vårt nasjonale kundesenter for landbrukskundene. Du vil få kontorplass i et åpent landskap i topp moderne lokaler på Mjøstårnet i Brumunddal. Her har vi en fantastisk utsikt over Mjøsa og nærliggende områder. Her blir du en del av et større team hvor vi sammen jobber dedikert mot våre mål. Du vil få god innsikt i hva som skjer i det norske landbruket, og for at du hele tiden skal være oppdatert, sørger vi for kontinuerlig kompetanseutvikling.
Din hverdag som kunderådgiver
Din hverdag hos vil bestå å besvare inngående henvendelser på telefon og e-post fra landbrukskundene våre. Som kunderådgiver sørger du for gode kundeopplevelser hvor god rådgivning og salg er en viktig del av hverdagen din. Du må trives med å bruke telefon og PC som arbeidsverktøy og samarbeide tett med øvrige kollegaer for at vi sammen skal nå våre mål.
Om deg som søker
Vi ser etter deg som:
- Har sterkt kundefokus, er salgsorientert og trives i en hektisk hverdag.
- Jobber selvstendig og følger selskapets retningslinjer.
- Bidrar til et godt arbeidsmiljø.
- Kommuniserer godt både muntlig og skriftlig.
- Mestrer ulike datasystemer og telefon som arbeidsverktøy.
Hos oss får du
Vi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen. For å koble på og yte best mulig når det virkelig gjelder, trenger vi å koble av mellom slagene. Derfor er vi opptatt av at du skal ha rom for å være deg, og til å dyrke det som er betydningsfullt i ditt liv - hva enn det måtte være.
Vi gir deg også muligheten til å jobbe delvis fra hjemmekontor etter avtale. Vi tror på fleksibilitet i arbeidshverdagen, noe vi legger til rette for gjennom gode samhandlings- og arbeidsverktøy.
Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring, personalrabatter, firmahytter i inn- og utland, aksjespareordning og sommertid.
I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.
Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.
Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med:
Kim Carstens, Logg inn for å se kontaktinformasjon, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Søknader vil vurderes fortløpende og vi ser for oss oppstart 01.04.2024.
Søknadsfrist: 25.02.2024
Adresse: Brumunddal