Vil du være med å forme fremtidens Bydrift?
Leder av biladministrasjon
i en 100 % fagleder/førstekonsulent stilling
Stilling som fagleder eller førstekonsulent i biladministrasjon er ledig. Du bør ha overblikk men samtidig fokus på detaljer, være kreativ og løsningsorientert samt opptatt av service og kvalitet.
Du vil få ansvaret for initiering av kjøp/leasing samt salg av kjøretøy i samarbeid med kommunens innkjøpkontor. Drift av kjøretøy gjøres i samarbeid med de ulike enhetene. Forsikring og skadeoppgjør skjer i samarbeid med megler. I tillegg kan det være aktuelt med periodiske oppgaver i Bydrift som f.eks. back-up på internregnskap, lønn og sentralbord.
Vi har et godt arbeidsmiljø i en hektisk hverdag, med lav turn-over og beskjedent fravær.
Arbeidet er særlig selvstendig. Du får likevel mye samhandling med kolleger i egen enhet, andre enheter i kommunen, deler av bilbransjen, samt statlige og fylkeskommunale etater. Du er forventet å videreutvikle de tjenester biladministrasjonen tilbyr.
Vi har et tverrfaglig arbeidsmiljø med god kompetanse og dyktige kollegaer, hvor det legges vekt på fleksibilitet og samarbeid på tvers av arbeidsområder. Vi tilbyr fleksibel arbeidstid og har ellers mange andre gode betingelser.
Kvalifikasjoner:
- Høyere relevant utdanning er en klar fordel
- Du bør ha økonomi i fagkretsen eller praksis fra fagområdet
- Relevant erfaring fra bilbransjen er ønskelig
- Kjennskap til økonomisystemet Agresso kan vektlegges
- Du må beherske norsk godt muntlig og skriftlig
Vi vektlegger at du:
- Blir en viktig medspiller i arbeidet med å tilføre kommunen gode kvaliteter
- Er utadvendt, kreativ, samhandlingsorientert og bidrar positivt i organisasjonen
- Har de personlige egenskapene som vi søker
Hos oss får du:
- Interessante, varierte og tverrfaglige arbeidsoppgaver
- Et faglig godt og positivt arbeidsmiljø
- Mulighet for kompetanseutvikling
- Bl.a. gode pensjons- og forsikringsordninger
Prøvetiden er 6 måneder. Oppgavene kan endres over tid. Bydrift er en IA-bedrift. Kvinner oppfordres til å søke.
Interessert?
Kontakt:
Enhetsleder Dag-Ivar Andreassen, tlf . 970 10 400, dag-ivar.andreassen@tromso.kommune.no eller administrativ leder Erik Horntvedt , tlf. 911 04 185 erik.horntvedt@tromso.kommune.no
Søknad, attester og vitnemål skal være formulert på norsk. Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju kort tid etter søknadsfristen, husk derfor å oppgi ditt telefonnummer. Referanser må påregnes å bli kontaktet.
Søknadsfristen er 15. november 2013. Søknad vedlagt CV og kopier av vitnemål og attester, sendes Bydrift, Tromsø Kommune, postboks 3313, 9275 TROMSØ. Søknad og attester blir ikke returnert.
Lønn og andre betingelser etter avtale og stilling. Eventuell flyttegodtgjørelse etter avtale. Tvungen pensjons- og forsikringsordning. Kommunale tilsettingsvilkår.
Reiseregninger i forbindelse med intervju dekkes på billigste måte i ettertid ved fremleggelse av kvitteringer
Adresse: 9265 TROMSØ