Er du NorgesEnergi sin nye kundebehandler?Er du ansvarsfull, strukturert og trives med salg og kundeservice? På vegne av NorgesEnergi er vi nå på jakt etter engasjerte kundeservicemedarbeidere på heltid! Oppstart snarest.
NorgesEnergi kan tilby:
• Fantastisk arbeidsmiljø i flotte lokaler midt i sentrum av Kristiansand
• Spennende og varierte arbeidsoppgaver
• Solid opplæring og tett oppfølging av ledere
• Gode utviklingsmuligheter internt; samt personlig videreutvikling
• Gode bonusordninger
Arbeidsoppgaver:
• Svare på henvendelser over telefon, det er derfor viktig at du trives med telefon som arbeidsverktøy.
• Svare på skriftlige kundehenvendelser på mail og chat
• Salg av tilleggsprodukter
• Svare på produktspørsmål
• Yte glimrende kundeservice til bedriftens kunder
Arbeidstidene vil være mandag-fredag 8-16 og 9-17. Oppdraget varer 3 måneder i første omgang og oppstart er snarest!
Vi ønsker at du gjennomfører tre tester som ligger inne på profilen du registrerer hos oss i forbindelse med rekrutteringsprosessen. Testene du må gjennomføre heter Verbal resonnering, Work-related behaviour og Motion Challenge. Testene kan kun gjennomføres én gang, så sørg for å prestere ditt beste.
Vi ser etter deg:
• Har tidligere erfaring fra kundeservice; f.eks. via kundesenter, butikk eller resepsjon
• Du trives med salg og ser det som en selvfølgelig del av kundebehandling
• Gjerne har erfaring med telefon som arbeidsverktøy
• Har gode datakunnskaper
• Er serviceinnstilt, engasjert og løsningsorientert
• Har gode kommunikasjonsevner
• Har flytende skriftlige og muntlige kunnskaper i norsk
• Minimum har fullført videregående skole
Du vil bli ansatt hos StudentConsulting og utleid til vår kunde. Vi tar forløpende kontakt med aktuelle kandidater, så søk allerede i dag!
Adresse: Kristiansand S