Storebrand Helseforsikring AS tilbyr helseforsikring i bedrifts- og privatmarkedet i Norge og Sverige, og har sitt hovedkontor på Lysaker. Selskapet er en betydelig aktør på helseforsikringsmarkedet, og har etablert en markedsledende posisjon på behandlingsavtaler av høy kvalitet med bakgrunn i et målrettet og digitalt fokus med vår app Bli Frisk. Avdelingen er nordisk og har totalt 11 engasjerte og motiverte ansatte. Vi er en positiv gjeng med forskjellig bakgrunn som alle jobber for å yte den beste servicen til våre kunder.
Vi ser nå etter en ny Partner- og prosessansvarlig som trives med å finne løsninger på våre vanskeligste problemstillinger, og kontinuerlig løse nye utfordringer. Er du samtidig genuint opptatt av at kundene våre får levert god kvalitet effektivt, så kan dette være stillingen for deg!
En typisk arbeidshverdag vil inneholde ulike oppgaver:
I denne rollen får du ansvar for prosesser og rutiner mot partnere og distributører. Du vil også få muligheten til å bidra i arbeidet med å digitalisere og automatisere prosessene våre. Du vil også få medansvar for fagkompetansen i avdelingen og være en faglig rådgiver for både interne og eksterne selgere i tillegg til ansatte i Storebrand. En annen oppgave er å håndtere etablerings og fornyelsesprosesser rettet mot våre største kunder og delta i salgsmøter ved behov. Å besvare e-post og kundesamtaler vil også være en del av hverdagen. Hvis du trives med å være en pådriver for effektivisering og optimalisering av prosesser er dette den rette jobben for deg! Du vil få ansvar for å utarbeide og redigere rutiner. Denne stillingen gir deg mulighet til å delta i aktuelle prosjekter og forbedringsarbeid, samt være den som kan avlaste leder når det er behov for det. Vi har også behov for noen som tar ansvar for dokumenter, intranettsider og oppdateringer på storebrand.no og eventuelle andre oppdateringer i dokumentasjonen vår ut mot kunder.
Hvem er du?
Du vil nok trives best hos oss om du har en "stå på vilje" og er opptatt av å få gjennomført det du har satt deg som mål. Du er innovativ og ser løsninger der andre ser problemer og vi tror derfor at du har en analytisk legning og liker å jobbe systematisk. Du har teknisk interesse, digital forståelse og brenner for god kundeopplevelse. Det er en stor fordel om du har prosessfaglig kompetanse, gjerne kombinert med salgsforståelse for kundereisen.
Hva tar du med deg?
- Høyere utdannelse, minimum bachelor, innenfor marked, økonomi og/eller realfag
- Utmerket norsk kunnskaper skriftlig og muntlig
- Gode engelsk kunnskaper skriftlig og muntlig.
- Erfaring fra lignende arbeidsoppgaver samt fra forsikringsbransjen
- God markedsforståelse
Hvorfor velge Storebrand?
Vi holder til i flotte lokaler på Lysaker, sentralt plassert i nærheten av kollektivtransport, og med god kapasitet på sykkelparkering og garderober. Har du lyst til å trene i idrettshallen, på styrkerommet eller i spinningsalen så har vi et mangfoldig aktivitetstilbud i Storebrand Arena! Hos oss er kontoret også et videre begrep - mange oppgaver løses på hjemmekontor eller andre passende steder. Hvordan dette skjer i praksis avhenger av teamet du jobber i og kan endre seg over tid. Vi har en svært god pensjonsavtale for alle ansatte, gode forsikringsordninger og i tillegg til mulighet for boliglån med gode renter. Vi er også opptatt av din helse og har gode avtaler hos blant annet lege, fysioterapeut, psykolog og tannlege.
Vil du høre mer om hvordan arbeidsdagen er i Storebrand? Ta kontakt med leder Trude S. Galankin.
Søknadsfrist 1. mars 2022.Søknader behandles fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Storebrand samarbeider med Semac for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.
Adresse: Lysaker