På vegne av Siemens Financial Services søker vi etter en nysgjerrig og raskt lærende lagspiller med gode serviceferdigheter og oppmerksomhet på detaljer for å bli en del av vårt nye norske kundeserviceteam.
Om rollen
Vi søker etter en kundeservicerådgiver til vårt kundeserviceteam i Norge. En med sterk servicefølelse og som yter dette i jobben med å svare kunder på telefon og e-post.
Du vil bli med på et spennende tidspunkt da du vil bli en del av et helt nytt team. Du vil være med å bygge og forme et engasjert team som støtter og yter service av høy kvalitet til våre norske sluttkunder.
Som en del av dette teamet vil du også delta på vår digitaliseringsreise og være involvert i utvikling av kontaktveier for å sikre sømløse kundeopplevelser.
Arbeidsoppgavene du skal utføre er varierte. Du vil støtte og veilede våre kunder med ulike løsninger og service både ved innkommende samtaler og e-poster.
Stillingen er basert i Oslo.
Hovedansvar
Besvare kundehenvendelser, som:
- Kundefakturaer og fordringer
- Refusjoner
- Vilkår og betingelser i ulike markedsprodukter og kontrakter
- Andre vanlige oppgaver knyttet til kundestøtte
Din profil
I din rolle som kundeservicerådgiver er du åpen og serviceinnstilt. Vi jobber sammen i et team og derfor er det viktig at du er en lagspiller.
Vi søker etter en person som kommuniserer flytende på både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig. En person med god erfaring fra å jobbe med datamaskiner er også ønskelig.
Det er en fordel om du har erfaring fra tidligere tjenesteansettelser som for eksempel kundeservice og/eller har erfaring med å jobbe med leieavtaler, vilkår og betingelser.
Til tider har vi et høyt arbeidstempo og det er viktig at du kan håndtere stressende situasjoner. Vi søker etter en nysgjerrig person som lærer raskt, og vi ønsker at du har noen års arbeidserfaring.
Vi tilbyr
- En læringsport til vår virksomhet
- Støttende lagkamerater
- Varierende oppgaver
Om oppdragsgiver
Siemens Financial Services tilbyr gode karrieremuligheter i et internasjonalt miljø med spennende utfordringer. Vår suksess er skapt av våre innovative og dyktige medarbeidere hvor deres nysgjerrighet og faglige ferdigheter skaper ny kunnskap og hjelper til med å finne svar på vanskelige spørsmål.
Vi har en tydelig og godt etablert policy for mangfold på arbeidsplassen. Vi tilbyr de samme mulighetene til alle, og vi ser på mangfold som en fordel, da skiftende bakgrunn og livserfaring blant ansatte øker dynamikken i konsernet. Mangfold øker mulighetene for å se ting fra ulike vinkler og finne nye, innovative løsninger på våre utfordringer.
Adresse: Oslo