<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Nordea Customer Service Professional Life \& Pension

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Job ID: 20759

Har du interesse for pensjon, sparing og forsikring, samt brenner for å skape gode kundeopplevelser?

Vi søker etter deg som brenner for å gi førsteklasses kundeservice og som evner å finne gode løsninger til kundene våre. Er du i tillegg effektiv og elsker å snakke med kunder, er dette en mulighet for deg!

Vi søker etter en kundeservicemedarbeider som skal utføre første linje support til kunder innenfor pensjons- og forsikringssparing i Nordea Liv. Som ansatt hos oss blir din hovedoppgave å gi fantastiske opplevelser til hver enkelt kunde og alltid tilby det lille ekstra på telefon til våre kunder.

Hos Nordea Liv vil du være både i direktekontakt med kunder, og rådgivere i banken, samt samarbeide tett på tvers av interne enheter i selskapet. Du vil oppdage at valgene vi tar, enten de er små eller store, har vesentlig betydning. Vi trenger kvalifikasjonene dine, det sterke kundeengasjementet ditt og den unike bakgrunnen din for å kunne tilby fremtidens pensjons- og forsikringsspareløsninger. Hos oss vil du få mange muligheter til å utvikle deg og sette ditt preg på noe stort.

Om denne muligheten

Velkommen til kundeservice Nordea Liv. Som kundeservicemedarbeider spiller du en viktig rolle i kundebetjeningen i Nordea Liv, og vil være en viktig brikke i å levere på våre kundeløfter.

Dine arbeidsoppgaver:

  • Behandle kundehenvendelser og være i kundedialog på telefon,chat og mail
  • Betjene rådgiverhenvendelser med fagkompetanse
  • Kommunisere internt med rådgivere og andre samarbeidspartnere

Du blir en del av et åpent, uformelt og inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidsstedet er Nordeahuset på Majorstuen i Oslo.

Hvem er du?

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Disse verdiene hjelper oss med å yte vårt aller beste - og som vi forventer at du også står for.

Vi ser etter deg som har høyt engasjement, er flink til å bygge tillitt og legger hjerte i det du gjør. Du har gode holdninger og strekker deg langt for å løse oppdraget med stor omsorg for kunden. Det er viktig for oss at du er nysgjerrig og ønsker utvikle deg selv, bli kjent med andre og ikke minst utvikle deg i faget egenskaper:

For å lykkes i denne rollen tror vi at du:

  • Er uredd og elsker å sakke med kunder - den gode kundeopplevelsen er naturlig for deg
  • Er serviceinnstilt og innehar gode kommunikasjonsevner, på både norsk og engelsk
  • Fleksibel og har god arbeidskapasitet
  • Liker å jobbe i team og ser viktigheten av det
  • Er effektiv og takler stress på en god måte
  • Liker å lære deg nye ting, og er ikke fremmed for å bringe nye tanker og ideer til teamet

Dine kvalifikasjoner:

  • Du har gjerne erfaring fra kundeservice og/eller kundekontakt og trives med å bidra til gode og effektive kundeopplevelser
  • Økonomisk utdannelse er ønskelig på minimum bachelornivå, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • Du trives med å yte god service og du brenner for å skape gode kundeopplevelser. Du har erfaring fra, og en interesse for, forsikring og langsiktig sparing og pensjon
  • Du er dyktig på å formulere deg godt, både muntlig og skriftlig

Hvis du synes denne beskrivelsen passer på deg, så ta kontakt!

Neste steg

Send inn søknaden din senest 17/12/2023. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte leder av Kundeservice Nordea Liv, Karoline Mamelund, mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon, tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Vi vil lese CV/søknad fortløpende.

I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv!




Adresse: Oslo

Om arbeidsgiveren

Nordea er det største finanskonsernet i Nord-Europa.

 

 

Visjon

Gjør det Mulig!

 

Les mer om Nordea

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • FEB 26
    2024
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • FEB 29
    2024
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
Kandidatmatch
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Flere muligheter
8 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter

Se flere annonser

Er du opptatt av klima og miljø? Kombiner dette med en meningsfull sommerjobb i Miljødirektoratet! Har du lyst til å
10.03.2024 Flere steder
Vil du være en del av vinnerlaget på en avdeling der det satses offensivt og har god vekst? Bravida Bergen
30.04.2024 Bergen
Vil du bidra til å sikre effektiv organisering og drift av en av landets største bilflåter? Bravida Norge søker nå
27.02.2024 Oslo
Er du glad i faget ditt og ønsker en stilling i et stort og solid selskap? Da kan Bravida være
04.03.2024 Bodø
Bravida er Nordens fremste totalleverandør av tekniske installasjons- og servicetjenester for eiendommer og anlegg, som kombinerer det store selskapets ressurser
17.03.2024 Flere steder
Siden 1905 har Hydro utviklet naturressurser til verdifulle produkter for mennesker og virksomheter, med fokus på trygge og gode arbeidsplasser
11.03.2024 Kvinnherad
Hydro Sunndal er på jakt etter en engasjert og forretningsorientert HR Business Partner som ønsker å spille en kritisk rolle
20.03.2024 Sunndal
Er du klar til å ta styringen over Europas største støperi og spille en nøkkelrolle i leveransen av kvalitetsprodukter til
20.03.2024 Sunndal
Vis alle 55.583 ledige stillinger

Fakta om Nordea