Job ID: 20759
Har du interesse for pensjon, sparing og forsikring, samt brenner for å skape gode kundeopplevelser?
Vi søker etter deg som brenner for å gi førsteklasses kundeservice og som evner å finne gode løsninger til kundene våre. Er du i tillegg effektiv og elsker å snakke med kunder, er dette en mulighet for deg!
Vi søker etter en kundeservicemedarbeider som skal utføre første linje support til kunder innenfor pensjons- og forsikringssparing i Nordea Liv. Som ansatt hos oss blir din hovedoppgave å gi fantastiske opplevelser til hver enkelt kunde og alltid tilby det lille ekstra på telefon til våre kunder.
Hos Nordea Liv vil du være både i direktekontakt med kunder, og rådgivere i banken, samt samarbeide tett på tvers av interne enheter i selskapet. Du vil oppdage at valgene vi tar, enten de er små eller store, har vesentlig betydning. Vi trenger kvalifikasjonene dine, det sterke kundeengasjementet ditt og den unike bakgrunnen din for å kunne tilby fremtidens pensjons- og forsikringsspareløsninger. Hos oss vil du få mange muligheter til å utvikle deg og sette ditt preg på noe stort.
Om denne muligheten
Velkommen til kundeservice Nordea Liv. Som kundeservicemedarbeider spiller du en viktig rolle i kundebetjeningen i Nordea Liv, og vil være en viktig brikke i å levere på våre kundeløfter.
Dine arbeidsoppgaver:
- Behandle kundehenvendelser og være i kundedialog på telefon,chat og mail
- Betjene rådgiverhenvendelser med fagkompetanse
- Kommunisere internt med rådgivere og andre samarbeidspartnere
Du blir en del av et åpent, uformelt og inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidsstedet er Nordeahuset på Majorstuen i Oslo.
Hvem er du?
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Disse verdiene hjelper oss med å yte vårt aller beste - og som vi forventer at du også står for.
Vi ser etter deg som har høyt engasjement, er flink til å bygge tillitt og legger hjerte i det du gjør. Du har gode holdninger og strekker deg langt for å løse oppdraget med stor omsorg for kunden. Det er viktig for oss at du er nysgjerrig og ønsker utvikle deg selv, bli kjent med andre og ikke minst utvikle deg i faget egenskaper:
For å lykkes i denne rollen tror vi at du:
- Er uredd og elsker å sakke med kunder - den gode kundeopplevelsen er naturlig for deg
- Er serviceinnstilt og innehar gode kommunikasjonsevner, på både norsk og engelsk
- Fleksibel og har god arbeidskapasitet
- Liker å jobbe i team og ser viktigheten av det
- Er effektiv og takler stress på en god måte
- Liker å lære deg nye ting, og er ikke fremmed for å bringe nye tanker og ideer til teamet
Dine kvalifikasjoner:
- Du har gjerne erfaring fra kundeservice og/eller kundekontakt og trives med å bidra til gode og effektive kundeopplevelser
- Økonomisk utdannelse er ønskelig på minimum bachelornivå, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du trives med å yte god service og du brenner for å skape gode kundeopplevelser. Du har erfaring fra, og en interesse for, forsikring og langsiktig sparing og pensjon
- Du er dyktig på å formulere deg godt, både muntlig og skriftlig
Hvis du synes denne beskrivelsen passer på deg, så ta kontakt!
Neste steg
Send inn søknaden din senest 17/12/2023. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte leder av Kundeservice Nordea Liv, Karoline Mamelund, mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon, tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Vi vil lese CV/søknad fortløpende.
I Nordea vet vi at en inkluderende arbeidsplass er en bærekraftig arbeidsplass. Vi har sterk tro på at ulike bakgrunner, erfaringer, egenskaper og karaktertrekk bidrar til at vi betjener kundene våre og samfunnet på en bedre måte. Så vær deg selv!
Adresse: Oslo