Bravida er Nordens fremste totalleverandør av tekniske installasjons- og servicetjenester for eiendommer og anlegg, som kombinerer det store selskapets ressurser med den lokale bedriftens fleksibilitet og nærvær. Vi jobber målbevisst med å forbedre alle ledd i vår produksjon. Vårt mål er å være den beste og mest lønnsomme aktøren i bransjen. I Norge har Bravida nå3350 ansatte fordelt på 75 avdelinger og 30 geografiske steder. Selskapet tilbyr spesialkompetanse innen elektro, rør og ventilasjon, samt spesialområdene; brann, sikkerhet, sprinkleranlegg, kjøling, elkraft og teknisk bygningsdrift. På disse områdene tar selskapet ansvar for hele installasjonsprosessen, fra design og prosjektering til installasjon og service
Om avd. Asker & Bærum elektro:
Avdeling Asker & Bærum elektro er en av landets største avdelinger med ca. 105 ansatte og en budsjettert omsetning for 2024 på 168 MNOK. Avdelingen flyttet i 2023 inn i nyrenoverte lokaler i Solbråveien 20 i Asker.
Parallelt med at avdelingen vokser søker vi nå etter en ny og fremoverlent avdelingsøkonom for å styrke kapasiteten vår på dette området. Du vil jobbe i team med eksisterende avdelingsøkonom samt jobbe tett med både avdelingssjef, seksjonsledere, service/prosjektledere og oppfølging av produktive. Stillingen rapporterer til avdelingssjef og inngår i avdelingens ledergruppe.
Arbeidsoppgaver
- Fakturering, herunder registrering og oppfølging
- Controlling (timer, kostnader, prisavtaler, fakturering)
- Bistå avdelingssjef i budsjett- og resultatarbeid
- Administrative og praktiske oppgaver knyttet til daglig drift av avdelingen
- Rapportering - månedlig og kvartalsvis
- Bidra til prosessforbedring, og etterleve gjeldende økonomirutiner
- Økonomisk oppfølging av avdelingens prosjektportefølje i tett samarbeid med prosjektledere
Kvalifikasjoner
- Høyere økonomiutdannelse (Bachelor)
- Gjerne noen års arbeidserfaring gjerne fra timeregistrerende bedrift, men nyutdannede oppfordres også til å søke.
- God økonomi- og tallforståelse
- Gode Excel-kunnskaper
- Kjennskap til Agresso er ønskelig
Personlige egenskaper
- Du har gode kommunikasjonsevner, er serviceinnstilt og løsningsorientert
- Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
- Du liker å jobbe i skjæringspunktet mellom virksomhet og økonomi – og ser din rolle som både støttende og kontrollerende i oppfølging av prosesser, prosjekter og timefangst.
- Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater
- Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig
- Du er pålitelig og ansvarsbevisst
- Du samarbeider godt og er en lagspiller
Bravida tilbyr
- Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør
- Muligheten til å jobbe sammen med flinke håndverkere innen Elektro
- En lokal arbeidsplass som også er en del av noe større med stor grad av faste retningslinjer og rammer
- Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger
- Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen
- Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø
Interessert?
Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 17.03.2024, men behandles fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.
Kontaktpersoner:
Line Løyning
HR
+47 982 54 442
line.loyning@bravida.no
Linda Lyngstad
Regionscontroller
+47 948 80 227
linda.lyngstad@bravida.no