Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon52 Presentasjon av stillingen:
Unike mennesker søkes til unikt sted ¿ Kunnskapssenteret i Sandvika
Du skal søke denne stillingen om du trigges av fart og av å være med på en reise. Kunnskapssenterets organisasjon utvikler seg i takt med tiden og vår naturlige serviceholdning og glede over endring er synlig. Dagens arbeidsoppgaver er ikke nødvendigvis morgendagens arbeidsoppgaver. I disse dager er vi midt i en transformasjon. Vi søker deg som vil beskrive deg selv med følgende egenskaper: Kundeorientert, resultatorientert, full av pågangsmot, serviceinnstilt, du er en god kommunikator og samtidig lærevillig.
Resepsjonen på Kunnskapssenteret i Sandvika er vital for vår drift.
Den representerer det første møtet med senteret for 40 000 årlige konferansegjester, er konferansearrangørenes kontaktpunkt, sentralbord for hele huset med ca. 20.000 innkommende telefoner i året, koordinator for Voksenopplæringssenteret, Kulturskolen og Flyktningkontoret i Bærum Kommune, samt resepsjon og koordinator for utdanningsinstitusjonene med tilhørighet til bygget. I lange perioder et meget hektisk sted.
Arbeidsoppgaver
Som resepsjonist skal du levere et høyt servicenivå, og samtidig bedrive mange fagmerkantile oppgaver på vegne av våre virksomheter på bygget. Disse oppgavene er i stadig endring.
Kvalifikasjoner
Vi ser etter deg som:
¿ har 2 -3 års erfaring fra service eller hotell bransjen
¿ er datakyndig da det brukes mange forskjellige programmer i daglig arbeid
Det er ønskelig at du har:¿ erfaring fra resepsjonsarbeid med mange leietakere/virksomhetsområder
¿ erfaring med audiovisuelt utstyr er fordelaktig
¿ erfaring fra konferansemarkedet
¿ erfaring med administrativt arbeid
¿ høyere utdanning innen serviceledelse
¿ meget gode norsk- og engelskkunnskaper
Utdanningsnivå
Videregående skole
Personlige Egenskaper
For å lykkes i denne jobben trenger du:
¿ høy grad av profesjonalitet og serviceinnstilling
¿ pågangsmot, takle svært høyt arbeidspress og være positiv i en hektisk hverdag
¿ å være effektiv og ha god struktur
¿ ryddighet i arbeidet - samtidig som du er fleksibel for endringer i oppgaver og vaktplan
¿ å være en god kommunikator og lagspiller
¿ høy etisk standard og evne å takle konfidensielle forhold
Vi tilbyr
¿ Kompetanseutviklingsstipend
¿ Offentlig tjenestepensjonsordning
¿ Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet¿ Vitnemål og attester tas med på intervju.
¿ Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.
¿ Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25).
Kontaktinformasjon
Ole Ursin-Smith, Daglig leder, Tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Sandvika
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Bærum kommune
Stillingsbrøk: 100%
Heltid, Fast
Antall stillinger: 2
Søknadsfrist: 18.10.2019
For elektronisk søknadsskjema: