Adecco Bergen søker en ny HR-konsulent til vårt forretningsområde Finance and Office.
I rollen som HR-konsulent har du daglig kommunikasjon med kunder, medarbeidere og kandidater. Du er ansvarlig for å løse bemanningsbehov hos våre kunder, og skal samtidig følge opp medarbeidere du har i oppdrag på en tillitsvekkende og ivaretakende måte. For å lykkes med dette er det vesentlig at du klarer å kommunisere med forskjellige typer mennesker på en troverdig måte, og at du har lett for å danne gode og varige relasjoner. Videre er du opptatt av å lykkes i team, men tar likevel eierskap til egne oppgaver. I ryggen har du kollegaer som heier på deg, og et stort støtteapparat i et av verdens største bemanningsbyrå.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Ivareta våre kunder sitt behov for midlertidig arbeidskraft, herunder motta og løse kundenes bestillinger
- Rekruttering til stillinger innen fagområdene Finance and Office, med hovedfokus på økonomi og regnskap, samt kundeservice
- Personalansvar for medarbeidere du har ute i oppdrag, herunder medarbeideroppfølging og timelistegodkjenning
- Deltakelse på kunde- og kandidatarrangement
Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper:- Relevant utdannelse og arbeidserfaring
- Erfaring fra relasjonsbyggende og/eller serviceorienterte yrker
- Ser verdien av god service - ingen oppgave er for stor, ingen for liten
- Kommuniserer på en tillitsvekkende måte
- Solid gjennomføringsevne, selv i en hektisk hverdag
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne, engelsk og norsk
Våre verdier:
Lagånd, Entreprenørskap, Kundefokus, Ansvarlighetog
Passionkjennetegner oss som selskap og avdeling. Vi forventer at dette er verdier du også kan kjenne deg igjen i.
Litt av det vi tilbyr i Adecco:- En variert, hektisk og morsom hverdag i et konkurranseorientert selskap
- En selvstendig rolle, hvor du likevel har god støtte i teamet ditt
- En humørfylt arbeidsplass med et inkluderende arbeidsmiljø
- Jobb hos en av Norges beste arbeidsplasser: http://www.greatplacetowork.no/debestearbeidsplassene/norges-beste-arbeidsplasser-mellomstore-virksomheter
- Nye, flotte lokaler sentralt i Kronstadparken
- Opplæring og utviklingsprogram
- Interne karrieremuligheter og et stort støtteapparat i et av verdens største bemanningsselskap
Oppstart: Snarest
Stillingsandel: 100 % fast stilling
Arbeidstid: kl. 08.00 -- 16.00, fleksitid
Interessert?Da hører vi gjerne fra deg gjennom en kortfattet søknad og utfyllende CV. Som en del av rekrutteringsprosessen er det ønskelig at du gjennomfører en kort videopresentasjon. Følg linken for mer informasjon: https://adecconorway.hirevue.com/signup/PukRfEwjun7b7fdQs7fkEh/
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Adresse: 5016 BERGEN
Web: http://www.adecco.no/app?jobid=
Logg inn for å se kontaktinformasjon