St.Olavs driftsservice - Administrasjonskoordinator
St. Olavs driftsservice leverer støttetjenester av høy kvalitet til St.Olavs Hospital og andre
Helseinstitusjoner i Helse Midt-Norge. Organisasjonen ble opprettet i 2003 og består i dag av
elleve enheter: Allmenn teknikk, Arbeidsmiljøavdelingen, Dokumentasjonssenteret, Kundesenteret, Logistikk og forsyning, Lønn og Regnskap, Mat & Cafè, Medisinsk teknikk, Pasientreiser, Renhold, Steril forsyning.
St. Olavs driftsservice selger tjenester internt ved St.Olavs Hospital og til andre helseinstitusjoner i Helse Midt-Norge.
Stillingen inngår i divisjonens stab og rapporterer til divisjonssjef.
St. Olavs driftsservice har som målsetting å være best på de tjenestene som støtter under Sykehusets kjernevirksomhet.
Tjenestene som leveres skal til enhver tid tilpasses ønsker og behov hos kunder.
Arbeidsoppgaver:
- Administrasjonskoordinator skal koordinere og kvalitetssikre arbeidet i administrativ stab, gi råd og veiledning til ledere og bidra til effektiv administrasjon av divisjonen.
- Koordinering og vedtaksoppfølging i divisjonen
- Bistå divisjonsledelsen med administrative oppgaver etter delegerte fullmakter
- Sikre informasjonsflyten til og fra divisjonen, herunder også interne og eksterne hjemmesider
- Elektronisk saksbehandling, arkivansvarlig, posthåndtering - systemverktøyet E-sak/Esa800
- Møte og kursorganisering
- Utføre fullført saksbehandling, bistå ledere i dette arbeidet.
- Deltagelse i administrativt nettverk. Sikre at divisjonen er representert i relevante nettverk.
- Delta og være saksbehandler i divisjonens stabs/ledermøter samt andre relevante møter/fora.
- Bestilling av utstyr og kontorrekvisita ledelse/stab
Utdanningsnivå:
- Høyskole / Universitet, Diplom- / Bachelorgrad
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning, minimum bachelor-nivå
- Manglende formell kompetanse kan i særskilte tilfeller kompenseres med lang og variert erfaring innen arbeidsområdet
- Tidligere erfaring fra arbeidsområdet, bransjeerfaring
- Allsidig IT-kompetanse, må beherske regneark og presentasjonsverktøy og sosiale media.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Evne til å inspirere og motivere til videreutvikling og omstilling
Egenskaper:
- Være handlekraftig, selvstendig og systematisk
- Serviceinnstilt
- Kreativ og initiativrik
Vi tilbyr:
- Trivelig arbeidsmiljø
- Høyt faglig nivå
- En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
- Offentlig pensjonsordning og forsikringsordninger i KLP med gunstige lånevilkår og banktjenester
Andre opplysninger:
- Stillingsbrøk: 100%
- Fast
- Antall stillinger: 1
Kontaktperson(er):
Divisjonssjef Stein Sundmoen, tlf. (+47) 970 68 752
Ass.divisjonssjef Gunnar Bækken, tlf. (+47) 926 26 200
Personalrådgiver May-Lill Pedersen, tlf. (+47) 977 84 022
For fullstendig utlysningstekst og elektronisk søknadsskjema:
[Klikk her]